سازندگان طلای یزد


خط تولید النگو




- مرحله ذوب فلز (Melting & Casting)


اولین مرحله تولید النگو شامل ذوب فلز و آماده سازی فلز برای نورد می باشد که به روش های گوناگون و با ماشین آلات مختلف صورت می پذیرد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم :.......................
 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, :: 20:5 :: نويسنده : ستار
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 1:9 :: نويسنده : ستار

طلاgold
طلاء
__Au'
Unununium


جدول کامل

عمومی
نام , علامت اختصاری , شماره Gold, Au, 79
گروه شیمیایی فلز انتقالی
گروه , تناوب , بلوک 11 IB , 6 , d
جرم حجمی , سختی 19300 kg/m3 , 2.5
رنگ زرد فلزی.............................................
 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 1:4 :: نويسنده : ستار

رونق هنر طلا سازی در استان یزد صنعت طلا و جواهر سازی از صنایعی است که بسیاری از کشورهای دنیا توانسته اند با بهره گیرى از این صنعت ، درآمدهاى هنگفتى را به سوى کشور خود سرازیر کنند و علاوه بر درآمدزایى ، سطح اشتغال را در این صنعت و در کشور خود افزایش دهند. ایتالیا با 500 تن صادرات زیور آلات ساخته شده از طلا، مقام اول و ترکیه هم در چند سال اخیر با سرمایه گذاری و برنامه ریزی توانسته جایگاه دوم تولید و صادرات طلا را از آن خود کند. در کشور ما نیز استان یزد به عنوان یکی از استانهای پیشرو در زمینه طلا سازی شهرت دارد............ 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 1:1 :: نويسنده : ستار

تاریخچه النگو
از پوسته ، مس ، برنز ، طلا ، عقیق ، chalcedony و غیره النگو ساخته شده است -- از سایت های متعدد باستان شناسی در سراسر هند حفر شده اند . پیکر کوچک از رقص دختر پوشیدن النگو بر روی بازوی چپ او -- از Mohenjo - daro (2600 پیش از میلاد) حفر شده است ، دیگر از نمونه های اولیه النگو در هند عبارتند از : نمونه مس از حفاری در Mahurjhari -- به زودی توسط النگو تزئین شده است که متعلق به دنبال امپراطوری Mauryan (322-185 پیش از میلاد) ، و نمونه النگو طلا را از سایت تاریخی Taxila (6 قرن پیش از میلاد). تزیین النگو پوسته نیز از سایت های Mauryan چندگانه کاوش های باستان شناسی است . ویژگی های دیگر شامل پرچ مس و طلا برگ خاتم کاری در برخی از موارد است .
 

یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 23:58 :: نويسنده : ستار
یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 14:53 :: نويسنده : ستار

جفی، رئیس اتحادیه


هم اکنون 300 طلا ساز و 260 طلا فروش در استان یزد مجوز کسب دارند و به مشتریان خدمات ارائه می دهند.

گرچه صنعت طلاسازی در یزد قدمت زیادی دارد و به نظر می رسد هیچ گاه به رکود نخواهد رسید اما نقش میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد هم در رونق این صنعت بی تاثیر نیست.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد با اشاره به این که این اداره کل دوره های آموزشی طلاسازی را برگزار می کند، می گوید: این کلاس ها از اول اردیبهشت به صورت رایگان آغاز شده است.

بهشتی نژاد یکی از اهداف برپایی این کلاس‌‌های آموزشی را احیای رشته‌های نیمه فعال و منسوخ صنایع ‌دستی استان و انتقال و آموزش آنها به نسل ‌جوان می داند.
 

یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 9:49 :: نويسنده : ستار

همایشی باحضور ...... 

یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 9:31 :: نويسنده : ستار

درباره وبلاگ

تشکر ازبازدید شما دوست عزیز
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سازندگان طلای یزد و آدرس yazdgold.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 1036
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

گلدستار gold satar

'گلد ستارgoldsattar